Teamdiensten 2017-2018

Dit seizoen gaan we de teamdiensten weer per team draaien. De leider is het eerste aanspreekpunt en deze heeft van ons de inloggegevens en alle andere informatie gekregen om de teamleden (of ouders/verzorgers) in te delen op de te draaien diensten. (Nog geen gegevens gekregen en wel leider? Mail jouw gegevens naar secretaris@fcassen.nl!)

Welk weekend is jouw team aan de beurt? Bekijk het schema:
Indeling-Teamdiensten-seizoen-2017-2018.pdf (341 downloads)

De diensten in Inzetrooster
We maken gebruik van een aantal diensten. Dit om flexibel te kunnen omgaan met de personen die aanwezig zijn op zaterdag en zondag. Hieronder een beknopte omschrijving van de diensten en de inhoud van de taak. Dit zodat iedereen weet wat er van hem/haar verwacht wordt.

  • Wedstrijdcoördinatie ZA; Ontvangen van tegenstanders, scheidsrechters en de thuisteams. Aanspreekpunt en organisator op de wedstrijddag.
  • Wedstrijdkamer/gastouder/ranjadienst; assisteren bij de wedstrijdcoördinatie, vraagbaak, zorgen voor ranja, toezicht in kleedkamers en gangen.
  • zaterdag-/zondagdienst – Bar; Schenken van dranken, opnemen van bestellingen.
  • zaterdag-/zondagdienst – Keuken; bereiden van eenvoudige gerechten en snacks.
  • Best.kamer/entree&loterij; Assisteren bij de ontvangst van tegenstanders en scheidsrechter. Schenken van drankjes in de bestuurskamer. Helpen bij entree – wedstrijden van het 1e en verkoop lootjes voor de loterij.

Vragen over de diensten (soort, inhoud, etc) kun je stellen aan de vrijwilligerscommissie. Mail hiervoor naar vrijwilligers@fcassen.nl.

Niet kunnen in een bepaald weekend
Kun je niet in je eigen weekend, laat jouw leider je dan inplannen in een weekend waarin je wel kan. Meer info kun je krijgen bij de leider of op de website: http://www.fcassen.nl/informatie/vrijwilligersbeleid/