Update: Uitreiking materialen

Nog niet alle trainers hebben hun materiaal opgehaald. Voor hun geldt onderstaand bericht.

Noot: Trainingen kunnen weer starten van 22 augustus, dat is echter wel afhankelijk van de trainers en een aantal van hun zijn nog op vakantie.

Oorspronkelijke bericht:

Hallo trainers,

Binnenkort staat de start van het seizoen weer voor de deur. Ook wij van de materiaalcommissie zijn de afgelopen weken weer druk bezig geweest om alles weer goed op de rit te krijgen. Zeker het vertrek van de voetbalschool van Sporting Events heeft wat voeten in de aarde gehad, ook voor ons.

Om die reden gaat het komend jaar ietsjes anders voor sommige teams dan gewend. Voor het merendeel van de trainers zal er niets veranderen, maar voor een bepaalde groep wel.
Wij beschikken nog steeds over een materiaalhok met daarin 24 kluisjes en hetzelfde aantal karren. Dat was met de Voetbalschool , die een eigen hok hadden, genoeg. Je begrijpt dat dit met de keuze van FC Assen om zelf de wedstrijdteams op te pakken niet meer het geval is. Daarom hebben ook wij keuzes moeten maken.

Nieuwe opzet
Dat is het volgende geworden;
– Alle selectieteams plus de bovenbouw (t/m C-junioren en MD) beschikken in het materiaalhok over een eigen kluisje en ballenkar.
– Alle onderbouw teams (F t/m D excl. selectie) werken vanuit de voormalige voetbalschool ruimte daar tegenover.

Deze laatste groep zal ook moeten rouleren met hun materialen en beschikt dus niet over eigen spullen. Uiteraard hebben zij voor de training wel dezelfde materialen ter beschikking als andere teams, alleen er moet dus gedeeld worden. De trainers in kwestie krijgen de beschikking over een sleutel waarmee zij zich toegang kunnen verschaffen tot dit hok (en niemand anders).  Doe dit hok dan ook altijd op slot als je klaar bent!  Daarnaast vragen we trainers die meerdere teams trainen, bijvoorbeeld E3 en D4, en wel beschikken over een eigen kar om deze te delen met hun andere teams.

Omgang met materialen
Daarnaast nog even aandacht voor het volgende:
Wij reiken 1 sleutel per team uit, ook voor teams met meerdere trainers. Deze trainer is eindverantwoordelijk voor de materialen en de vervanging hiervan. Hierin zullen wij komend seizoen weer pro-actiever optreden. Afgelopen seizoen hebben wij bijvoorbeeld regelmatig, tot ons grote verdriet, moeten constateren dat er natte hesjes in de kluisjes hingen, er ballen van andere teams in karren zaten en ook de karren niet netjes werden terug gezet.

Dat zien wij komend seizoen graag anders! Hoe beter wij met onze materialen omgaan, hoe meer (financiële) draagkracht wij hebben om aan jullie (extra) wensen te voldoen!

Uitreiking van materialen
Op de volgende data zijn wij aanwezig voor het uitreiken van de sleutels en andere uitleg. Ben je nog in het bezit van een sleutel/tag neem deze mee. Er zijn wijzigingen in sloten en ballenkarren doorgevoerd!

Wij horen graag welke datum jij van plan bent om te komen. Wij zijn niet per definitie op onderstaande tijden aanwezig, alleen als je een afspraak met ons gemaakt hebt, zijn wij aanwezig!
Dat kan via onderstaande e-mail adres.

Zaterdag 13 augustus        –  Tussen 13:00 & 14:00
Maandag 15 augustus       – Tussen 18:30 & 19:30
Woensdag 17 augustus     – Tussen 18:30 & 19:30
Donderdag 18 augustus     – Tussen 19:00 & 20:00
Zaterdag 20 augustus        – Tussen 17:30 & 18:30

Voor een afspraak na 20 augustus kun je ook per e-mail contact opnemen met ons (materialen@fcassen.nl).  Dan zoeken we samen even een geschikte tijd.

Sportieve groeten,

Fred Brookman, Niels Boorsma
Materiaalcommissie FC Assen